0

بحران ها دوست یا دشمن کسب و کارهای آنلاین؟!

موفق ترین برندها برندهایی هستن که در بحران ها آسیبی نمیبینند یا اگر آسیبی به آنها وارد شود به مراتب نسبت به دیگران کم تر است.

سلام دوست عزیز

زمانی که از بحران صحبت میکنیم‌ ما ۲ مدل بحران داریم‌.

۱- بحران داخلی
که ممکن است عامل آن در مجموعه یا تیم ما وجود داشته باشد مثل :

– افت فروش های مستمر
– چالش های منابع انسانی
– چالش های تبلیغاتی و …

 

و یک دسته بحران دیگری هم داریم که عامل ایجاد آن یک عامل بیرونیست جوری که نه تنها بیزینس ما بلکه کسب و کار رقیبانمان هم از بیرون تحت تاثیر قرار داده و ما نمیتوانیم برای حل آن کاری بکنیم که نتیجه آن :

– افزایش هزینه ها و کاهش درآمد و سود است
– و بدترین اتفاق که سردرگمی است که چطور عاملی که من در آن دخیل نیستم و کسب و کارم رو به مرز ورشکستگی برده را از بین ببرم؟

 

اما تنها راه حل کامل و دقیق بین این همه سردرگمی ها که به ما کمک میکند از این ویروسی که کسب و کارمان را دچار آسیب های مختلفی کرده خلاص شویم چیزی نیست جز آموزش دیدن و اجرای راهکار های اصولی.

من یوسف منظریان

با توجه به تجربه ۶ سال اخیرم که تبلیغ نویس و طراح کمپین های تبلیغاتی و فروش برند های مطرح ایران بودم و توانسته‌ ام چندین کسب و کار را از بدترین بحران ها همچون کرونا و تورم های عجیب کشورمون نجات دهم. تصمیم‌گرفته ام تمام تجربیاتم را در قالب سلسه‌ پادکست های کلیدی در اختیارت قرار دهم تا علاوه بر قوی کردن زیرساخت های‌کسب و کار آنلاینت بتوانی در اولین فرصت از بحران ها نجات پیدا کنی و بتوانی در بحران های خارجی یا داخلی سریع اوضاع را تحت کنترل بگیری. جوری که یا آسیب نبینی یا اگر همه در آسیب هستن شما از آسیب ها جلوگیری کنید.

دوست عزیز درکت میکنم که کسب و کار آنلاینت در بحران متفاوتیست پس هرچه زودتر با عضویت در کانال تلگرام ما که برایت راه اندازی کردم سلسله پادکست های رایگان” کیپینگ ” را کامل و با دقت تمام گوش دهی و تمام تمریناتش را انجام‌ دهی .‌
مطمئن ام بعد از گوش دادن این دوره میتوانی به دستور عملی برسی که میتواند تورا سریعتر از این بحران خارج و زیر ساخت هایت را جوری قوی کند که حتی کسب و کارت از قبل هم پرقدرت تر و روبه رشد تر شود.